Subscribe Now: standard

Rabu, 1 Mei 2019

ALTERNATIF GOOGLE ADSENSE YANG TERBAIK


Banyak Blogger baru berfikir bahawa Adsense adalah satu-satunya cara untuk menghasilkan wang dari blog mereka. Banyak blogger baru yang kecewa kerana apabila mereka menyenaraikan Google Adsense mereka mendapat penolakan atau dilarang dari Adsense dan bahkan mungkin mereka yang telah menggunakan Adsense untuk waktu yang lama tetapi akaun mereka tiba-tiba digantung dan tidak dapat mendaftar di Adsense lagi. Kerana ini mungkin telah menghentikan banyak aktiviti blogging dan membuat blog bukan lagi cara yang baik untuk membuat wang secara dalam talian.

Jika anda salah seorang daripada mereka, jangan risau. Anda berada di tempat yang betul, saya di sini untuk membantu anda, kerana seperti yang saya tahu bahawa tidak semua blogger menggunakan Adsense di blog mereka dan banyak tapak besar menggunakan rangkaian iklan lain yang lebih menguntungkan. Jadi, anda tidak perlu kehilangan harapan jika anda tidak boleh mendaftarkan akaun Adsense.

Dalam artikel ini, saya akan berkongsi beberapa alternatif terbaik Google Adsense Alternatif yang boleh anda gunakan di blog anda untuk membuat wang secara dalam talian.

Terdapat beratus-ratus Rangkaian Iklan di internet, tetapi hanya beberapa yang baik. Sekiranya anda menghadapi masalah mendapatkan Kelulusan Adsense atau telah ditolak daripada Adsense, anda boleh menggunakan Rangkaian Iklan Alternatif Google Adsense yang dibayar di bawah.


MENGAPA ANDA PERLU ALTERNATIF?

Saya tahu Adsense adalah pembekal iklan terbaik pada tarikh hari ini tetapi kadang-kadang yang terbaik bukanlah yang terbaik. Apa yang saya maksudkan ialah kadang-kadang Adsense mungkin tidak sesuai untuk anda.

Kes mungkin Adsense menolak laman web anda, niche anda tidak menghasilkan banyak pendapatan dengan Adsense dan yang utama ialah Adsense boleh menggantung atau menangguhkan akaun anda pada bila-bila masa.

Oleh itu, untuk mengelakkan kerugian jika terdapat penggantungan Adsense, anda mesti menggunakan pengganti Adsense lain juga.

Saya telah melihat banyak blogger dan juga laman web yang besar yang digunakan untuk memaparkan iklan Adsense di blog mereka tetapi Adsense menggantung blog mereka dengan mengatakan bahawa mereka melanggar Terma & Syarat Adsense.

Sekarang, apa yang akan mereka lakukan? Mereka juga akan menolak adsense dan mencari alternatif adsense terbaik dan jawatan ini adalah khusus bagi anda yang mungkin mengalami perkara yang sama dengan mereka.

Saya tahu kebanyakan peraturan Google Adsense sangat baik dan membantu memastikan kualiti kepada pengguna, tetapi hanya beberapa dari mereka yang menceritakan hasil pendapatan Google Adsense mereka.

Sebagaimana masa berlalu dan mereka pengedar pengiklanan terkemuka di pasaran, mereka mula menjadi lebih ketat dengan pemilik laman web dengan beberapa dasar yang sangat ketat dan kadang-kadang tidak masuk akal.

Oleh itu, adalah perlu untuk menggantikan adsense atau menggunakan alternatif lain bersama Adsense sebagai insurans untuk masa depan blog anda.


JUGA MENGGUNAKAN ALTERNATIF INI AKAN TAKUT AKSES ADSENSE

Tidak, ia tidak membahayakan akaun Adsense anda jika anda menggunakan sebarang jenis alternatif adsense. Kecuali pengedar iklan mempunyai malware berniat jahat atau kod virus. Sebaliknya ia boleh meningkatkan pendapatan anda.

Walau bagaimanapun, jika anda cuba mendapatkan kelulusan Adsense sekali lagi, saya akan mengesyorkan anda memadam semua iklan dan menjadikan laman web bersih. Ini meningkatkan kemungkinan mengembalikan kelulusan Adsense anda.

Dengan cara ini, kerana kami mencari alternatif untuk adsense, anda boleh menggunakan beberapa program penerbit di satu laman web pada satu masa.

ADSENSE GOOGLE ALTERNATIF TERBAIK DENGAN PEMBAYARAN YANG TINGGI

Okay kerana keseluruhan artikel mengenai alternatif Adsense ini, saya tidak akan pergi bulat dan bulat dan pergi terus ke titik utama. Percaya atau tidak, terdapat begitu banyak alternatif untuk adsense yang mungkin anda hadapi dan menanggung anda untuk mengujinya satu persatu. Tetapi di sini saya hanya menyediakan alternatif terbaik dan anda boleh mencuba salah satu daripada mereka dan melihat hasilnya.


PROPELLER ADS

Iklan Propeller adalah rangkaian iklan berasaskan CPM yang boleh dipertimbangkan sebagai alternatif Google Adsense yang terbaik. Mendapat kelulusan daripada Iklan Propeller sangat mudah dan cepat. Mereka menawarkan pelbagai jenis iklan seperti Pemberitahuan, OnClick PopUnder, Iklan Dialog, Iklan Asal dll.

Mereka mempunyai banyak pengiklan kerana mereka membeli semua GEO dengan kadar isi 100%. Juga, Propeller Iklan menawarkan rujukan 5% dari pendapatan penerbit yang didaftarkan melalui pautan rujukan anda.



MEDIA.NET

Media.net merupakan alternatif terbaik untuk Adsense. Media.net adalah rangkaian iklan kontekstual dari Yahoo! dan Bing. Ia menyediakan unit iklan yang disesuaikan untuk tapak anda, iklan juga akan dipaparkan pada telefon dan tablet.

Iklan Media.net sangat disesuaikan untuk pengalaman pengguna yang lebih baik. Secara automatik mengoptimumkan setiap kesan dengan satu teg iklan. Media.net memberikan anda akses mudah ke iklan berkualiti tinggi dengan menghubungkan dengan semua rangkaian pembeli utama. Anda boleh mendaftar untuk Media.net secara percuma



MGID

MGID adalah salah satu rangkaian Iklan Asal yang tertua dan paling terkenal di dunia. MGID Network adalah perintis global dalam pengiklanan asal (iklan asli). Ia menyediakan penyelesaian khas untuk pengiklan, pemasar sekutu dan webmaster dalam satu platform bersepadu.

MGID ditubuhkan pada tahun 2008 dengan penciptaan salah satu teknologi periklanan asal moden yang pertama. Hari ini, ini adalah salah satu Platform Pengiklanan Asal yang paling inovatif. MGID juga terpilih dan memenangi Anugerah Pengiklanan Native pada tahun 2016.



CHITIKA

Chitika adalah satu lagi rangkaian pengiklanan berbayar tinggi yang boleh dianggap sebagai alternatif kepada Adsense. Sekiranya anda menghadapi masalah mendapatkan persetujuan adsense, cubalah Chitika. Mendapatkan iklan Chitika di laman web anda agak mudah, hanya buat akaun dan Chitika akan memaparkan iklan di laman web anda.

Chitika menyediakan 3 jenis iklan - Cari Iklan Sasaran, Iklan Selular, dan Iklan Lokal. Perkara terbaik mengenai Chitika ialah ia membolehkan anda memilih jenis iklan dan anda akan mendapat Iklan dari Yahoo! dan pengiklan berkualiti tinggi lain. Rangkaian Chitika mempunyai lebih daripada 350,000 penerbit berkualiti.



REVENUEHITS

RevenueHits adalah rangkaian iklan lain yang membantu penerbit menghasilkan lebih banyak pendapatan dengan teknologi terkini yang disasarkan oleh Iklan Sasaran Kontekstual & Geo.

Rangka Kerja CPA Rangkaian Iklan adalah inovatif yang direka untuk membantu penerbit mengewangkan aset dalam talian mereka, termasuk Toolbar, tapak web, carian, widget, aplikasi IM dan banyak lagi. RevenueHits membayar melalui Wire, PayPal atau Payoneer. Pembayaran minimum adalah $ 20.



TABOOLA

Tidak seperti adsense, Taboola mempunyai proses kelulusan yang sangat mudah dan cepat. Sebaik sahaja anda menyerahkan permohonan anda, permohonan anda akan dikaji dengan segera dan kemudian anda diluluskan. Ini tidak bermakna Taboola mempunyai iklan berkualiti rendah. Mereka hanya mengucapkan terima kasih kepada penerbit mereka dan membuat peraturan semudah ini.

Taboola tidak begitu ketat. Oleh itu, ini bermakna anda tidak perlu risau tentang melanggar peraturan dan semua perkara lain yang menjengkelkan. Taboola mempunyai iklan Kandungan Tajaan yang bermaksud mereka akan memaparkan bahagian kandungan yang ditaja. Taboola digunakan oleh syarikat terkemuka seperti NYC, Forbes, BBC dll.


INFOLINKS

Infolinks adalah salah satu Alternatif Google Adsense Terbaik yang memberikan wang yang cukup untuk penerbit mereka. Infolinks adalah iklan berasaskan teks yang tidak memerlukan terlalu banyak ruang di laman web anda untuk memaparkan iklan. Infolinks dipaparkan dalam iklan teks atau pop timbul.

Infolinks menyediakan 4 jenis iklan:

Dalam lipat
In-Texts
In-Frame
dan In-Tag

Perkara terbaik mengenai Infolinks adalah mudah untuk meluluskan. Mereka tidak mempunyai syarat dan syarat yang ketat berbanding Adsense.


KESIMPULAN

Di atas saya telah menyenaraikan 7 Alternatif Google Adsense Terbaik dengan gaji tinggi. Anda boleh menggunakan rangkaian pengiklanan ini untuk mendapatkan wang dari blog anda dan sebagai penyelesaian terbaik apabila anda merasa sukar untuk mendaftar Adsense, dapatkan penolakan dari adsense, menuntut adsense atau ingin mendapatkan lebih banyak pendapatan menggunakan adsense dan rangkaian iklan lain. Anda boleh menggunakan dan Uji untuk memeriksa salah satu Alternatif Adsense yang berfungsi lebih baik untuk anda.

Mudah-mudahan artikel ini berguna untuk anda dan nasib baik. Nasib baik dan dapatkan pendapatan yang besar dari perniagaan anda


Duit free Headline Animator