Subscribe Now: standard

Selasa, 26 Mac 2013

Buat Duit Free dengan Game ANNO1777



ANNO1777 ialah satu permainan dalam talian yang menyerupai satu sistem ketenteraan dan ekonomi, politik, seperti dunia sebenar. Game ini dibuat berdasarkan keadaan pada abad ke-17 dimana sistem hamba masih dilakukan. Dalam game ini, anda boleh membuka perniagaan, menjadi gabenor atau anda boleh membina satu empayar ketenteraan. Semuanya ialah terpulang pada anda. Tidak seperti permainan lain jenis ini, wang maya dari ANNO1777 boleh ditukar kepada duit sebenar . Dan satu lagi kelebihan game ini adalah anda boleh bermula dengan percuma.

Minat? jom klik untuk daftar

Dalam game Anno ini anda boleh buat duit dengan beberapa cara, iaitu;

  • Cara yang percuma 
  • Cara yang menggunakan modal.


Buat Duit Percuma

1. Lengkapkan profile.

Lengkapkan profile anda seperti gambar dibawah




2) Lawan
Anda akan dapat duit jika anda menang dalam perlawanan. Jadi, periksa dahulu kekuatan bakal lawan sebelum tekan button FIGHT. Untuk lawan, wellness anda mestilah memlebihi 25%.







3. Slave
Di sini terdapat 2 jenis slave iaitu permanent slave dan direct slave. Permanent slave adalah slave yang anda dapat dengan memperkenalkan game ini kepada orang lain. Atau dengan bahasa mudahnya, orang join game ini melalui link anda.



4. Jobs Market

Cara yang ke-4 adalah cara yang paling saya suka, mudah... Apa yang anda perlu adalah melakukan kerja di Jobs Market. Caranya adalah dengan klik Jobs Market


dan klik work


Setiap hari anda hanya dibenarkan melakukan 1 kerja sahaja...

Jom daftar, tak perlu berlawan, tak perlu strategi... apa yang perlu anda lakukan adalah daftar, dan klik kerja setiap hari...mudah!




Menggunakan modal


1) Beli slave
Selain dengan lawan dan ajak orang join, anda juga boleh mendapatkan slave dengan membeli di ruangan slave market. Harga untuk setiap slave adalah bergantung dengan penjual








2) Buka syarikat
Dalam game ni, banyak syarikat yang boleh anda buka. Untuk buka syarikat dan run syarikat memerlukan modal yang banyak juga. Tapi untuk pun boleh tahan lumayan. Untuk buka syarikat anda perlu beli lesen dan untuk run syarikat anda perlu beli bahan mentah dan pekerja


3) Beli dan Jual Share
Selain buka syarikat sendirid, anda juga boleh beli share syarikat orang lain. Anda akan dapat duit apabila owner syarikat tu keluarkan duit syarikat. Keuntungan adalah berdasarkan share.








Duit free Headline Animator